jonna liljeroth hur ska jag förklara ? -.-' <3'

jonna liljeroth ,jag saknar dej . du är den bästadu är sjukt fin du är den bästa vän jag har om jag skulle förlora dej ... va skulle jag göra då :( mitt liv skulle ta slut jag svär du är det ända jag kan dela allt medjag litar på dejj till 10 , nejj 100 nejj 1000 nejj 100 000 nejj  det går ju inte beskriva för det är oendligt, kommer du ihåg Halmstad,  ? hur bra vännder vi blev? Inget kom imellan oss ! När vi låg i tältet och typ berättade allt ?Du är underbar ,. alla våra minnen sommaren 09 va fan det bästa minnet jag har just nu visst jag opererade mig och allt blev sjukt skit , men du räddade den , vi var åtskiljaktiga som vänner jag vet inte vad du känner . men jafg vet hur jag känner nu har vi inte träffats på ett tag . Saknar dejj sjukt mkt , älskling ah du vet ju hur mkt du betyder för mig , utan dejj är jag inget , som mitt liv utan dejj skulle funka ? naeehj verkligen nt ,! kommer du ihåg när vi var små . Asså att halmstad kan göra så mkt serri ? Asså det var där vi träffades ,kanske är det ödetsom förde oss sammans, det kanske är meningen att vi också kanske ska dö där tsm också ?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback