gårdagen <3' !




Gårdagen var både plus och minus kan man säga  :(
vill bara säga att jag tycker sjukt synd om dig L .
 och ännu mera synd om era  dumma puckon
som gjorde så mot henne .!





+ Förmiddagen började jätte bra tävlingar och loggbok med klassen
+ jag vann en muffins ,  ( :
+ jul bord, med klementiner åt 15 st :D
+ match mot månsarp vi vann , 9-0
+ gjorde två mål två ass,
+ jag marie hade sjukt kul


- Fan jag stör mig på människor som inte vet vad de syslar med !
- tycker synd om dig som fick ta en sådan skit,
- ttycker mer synd om dom som gjorde det för dom är sjuka .
- klementinerna tog slut,
- vi spelade sjukt dåligt mot månsarp .
- ett mål bleb bortdömt jag gjorde X)
- feedt kallt ute.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0