måndag .

nu har det varit en skön helg men nu är det slut på det för nu har skolan dragit igång igen. usch jag är verkligen inte sugen men jaja det blev en bra dag ändå.
jag gick som vanligt upp klockan sex jag var verkligen skit trött ! jag hade suttit och kollat på film hela natten känndes det som . *suck*
jag gjorde mig iordning lite , det blev bara en toffs och ett par tights och en blå munkjacka (:
sen fick jag verkligen springa till bussen .  Jag hade glömmt allt hemma nycklar , halsduken , mina vantar och allting  :thumbdown: sen hade jag sy slöjd det är så himla tråkigt asså . det blir ju verkligen inte bättre när inga hela tiden säger att jag suger på det. men va faan ? sticka fula vantar mitt i sommaren !?? jag tycker det är lite mobbat. sen hade vi världens längsta so pass men vi hade vikarie så det var najjs :)
Sen var det bara idrott och na lika roligt som vanligt [y'

jusste vi hade engelska också och vi har ett litet kex som lärare markus hette han tro jag :quiestion:

nu ska jag träna också jag har verkligen jättte ont i mitt slatter hoppas det går bra ändå ! ;d


en liten bild ska vi väl få in också :) men den bjuder jag på (::


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging <333

2010-04-30 @ 18:35:05
Postat av: Anonym

Håller med<3 grymt snygg =)<3

2010-05-22 @ 20:40:55
Postat av: Anonym

snygg kropp<33

2010-05-31 @ 18:09:41
Postat av: Anonym

Booobs ;)

2010-06-14 @ 20:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0