banarpsdagen

heejj bloggen . (med mina enstaka små läsare)
 I lördags var det så banarpsdagen. Fint vare väl där.
Jag var mest med lisa och marie mina underbara små älsklingsigelkottar. 
 
  Så var vi allisammans den största tiden med danne,  sara och helena också. Vi åkte hem till sara och fixade med deras golv lite HHAHA ! faan va duktiga vi var asså. Sen var vi tvungna att gå i regnet och allting till henne men det var härligt,
Vihade bara ett paraply , och jag kan säga att jag var iaf inte en av dom som fick ta dela av det. Dock gjorde jag en fn upfinning som många snabbt tog del av .  (jag och marie asså). (a'
sen åkte vi tillbaka till banarp igen så hände det massa saker, ! shhiieet asså .
men nu ska jag träna jag skriver oc lägger ut mera bilder när jag kommer hem .

Kommentarer
Postat av: marie <3

awww gumman <3

lycklig e jag med dig också gullet <33

2010-09-01 @ 18:49:25
Postat av: Lisa öhrman <3

host **** vems paraply va det sa du !!!

du gör mig också lycklig gummsigelkott xD !<3

2010-09-01 @ 19:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0