dagen

dagen har varit rätt bra må jag säga.
Först var dt profil, det gick väl inte jätte bra måste jag säga.  De flesta skotten gick över och det är inget jag hurrar för. Jag orkade typ ingenting , men det blir nog så småningom bättre igen , 
Sen gic k vi vidare till spanska det var rätt chill, fast har glömt en hel del. 
Sen hade vi typ ett test i nationella i svenskaa , oh, fattade ingenting , ! hihi jag får nog i g i allt. (nostalgi från åsk. 5) 
Sen var det gympa, då kastade jag lite freesbee ? stavas det så ? Och lite baseboll , ;) 
Sen var det hkk , . Det var väl kul . 



 är sugen på den rosa, men den passar inte våra dräkter, men flex och
allt stämmer, vad tycker ni? ;)



hmm , jag ubndrar också varför mitt hår aldrig håller sig platt hur mycket jag än plattar det ????   

Kommentarer
Postat av: helena

thihi du är gullig <3

2010-08-31 @ 21:49:48
URL: http://helenamellqvist.blogg.se/
Postat av: sara

den rosa är fett snygg, har faktiskt också funderat lute på den men somsagt, synd att den inte passar till rött :p

2010-09-01 @ 16:02:03
URL: http://acoustiic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0