dagen

&hejhej bloggen ,
uhh, vilken jobbig dag det har varit idag.
Trodde alrdrig den skulle få sitt slut,  idag i skolan hade vi ändå bara ett få lektioner,
och jag har percis haft min nya mentor för första gången idag (: , "klockren quot;
ajaah , sista lektionen hade vi engelska och ett "förberedelse test " för nationella proven ,
gissa  hur det gick <?  joo det var KATASTROF... jag suger verkligen på engelska,
Efter skolan så åkte jag till stan, skulle se om jag hittade något, visst hittade jag lite men inget som var sådär pricken över i. Jag provade bl.a ett par hälften lädertights. Skit snygga men doch för stora, sen var de lite tröjor med men ingen som var bra nog.
Sen blev det en liten fika med pappsen , jag kände mig riktigt fet , tog en smootihe, en socker bakelse typ med någon sak i , (:
Sen åkte jag å köpte MAAAAASSSSSSSSAAA goooodiis. mums , redan uppätet dock , men jaja.
Nu ska jag gå .
har dessvärre inga bilde,r fredriks data ,
pusshej
ps. imorgon är det BANARPSDAGEN , hahaha ;)

Kommentarer
Postat av: Philip

Fin uppdatering <3

2010-08-27 @ 20:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0