regn regn regn

Ser ni hur mycket det regnar ute nu ;( Knns väldigt deppigt tycker jag. Fuktit i luften blött och eländigt .

Igår umgicks jag med min underbara syster Mia och lacke och foxi såklart. Det blev myskväll med kebab , glass och film . :) 

Dagens ska göra:  IDag är jag hundvakt åt foxi, Mia kommer tillbaka runt 12 och sen blir det nog bara umgås sen blir det  nog vätterfesten igen om vädret tillåter det . Jag ska träffa de härliga i vaggeryd men framförallt nathalie juntegen saknar dej tjejen (L)
Här kommer lite bilder från min konfirmation som jag helt glömt bort och såg nu, (a' Jag fastade direkt inte på någon bild men de  gjorde nathalie (som vanlligt)







lite bilder hihih <3'


Kommentarer
Postat av: Dodd

Sötast jessica! :o<33

2010-08-28 @ 19:55:12
Postat av: Bigsis

Aaaaahhh va mysigt vi hade det :))

2010-09-02 @ 10:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0