så inte värt det !


hej hej bloggen ,.
jag tänkte berätta lite om vad som hände i lördags.
Det var ju banarpsagen och jag var med mina kompisa där .
men sen bestämmde vi att vi skulle åka till sara.
Vi skulle till sara och fixa lite saker med hennes golv.
Vi åkte buss från banarp, och jag plankade och det gick helt galant  ;)
Sen gick vi till sara och uhhh va det regnade,
Jag och marie gjorde våra egna paraply, inte jätte fina dock.
När vi var klara och så, så åkte vi tillbaka igen.
Det v ar då det hände när vi väntade på bussen, då gjorde jag det igen.
plankade asså...
Och vi hade åkt en bit och allt var fint.  Tills då..!
Tror ni inte det kom en himla kontrollant då ? 
Jag tryckte på stoppkannpen för hoppa av med det gick ju såklart inte ! 
De gick runt i hela bussen när de tillslut kom till mig. 
Jag fick hoppa av bussen , med min älskade vän lisa såklart som är med mig i alla väder ! tack ! 
Vi pratade och de ringde polisen och allting om adress och sådanr, läskigt,. 
Men sen så gick vi undan bara jag och kontrollanten, om jag ska vara ärlig så grät jag faktist! ;o 1000 kr är inte kul. och då kom hans gylleneord som ekar i huvudet än nästan.
Du verkar vara en jätte snäll och go person jessica så du behöver inte ta denna boten, men ta detta som en jävla varning, ! 
Gud va överlycklig jag var då ! 
 
Slutsats:   Det var bland de dummaste jag gjort, man känner sig väl kanske lite ""tuff"när man plankar men om man åker dit och väl står där med kontrollanten är man inte så kaxig.
Det är bättre att fråga busschaufören för 9 av 10 gånger får du faktist åka med om du bara frågar.


Min erfarenhet:  DETTA GÖR JAG ALDRIG OM !





Kommentarer
Postat av: philip

ojj då!

2010-08-31 @ 19:56:59
Postat av: Dodd

hjälper det och fråga?

man åker väll dit ivilketfall? :s

2010-09-01 @ 15:15:34
Postat av: marie

HAHHAHAHAHAH vilken otur aasssåå ! x))

våra paraply var ju effektiva ju men inte så fina dock ! :D



pusssss<333

2010-09-01 @ 18:52:37
Postat av: Lisa öhrman <3

hehe annars om du frågar har jag pengar som du kan få för en busstur :P , puss på dig jessi §

2010-09-01 @ 19:23:00
Postat av: Bigsis

Inte smart alls lillan ... ;)

2010-09-02 @ 09:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0