jessicas åsikt :)

jag har verkligen tänkt på en sak ?
att varje människa verkligen påpekar hur folk är och hur de ser ut ,
liksom försöker rangordna människor på något sätt.
jag säger inte att jag är bäst på det för det är jag verkligen inte .
men tänk att själv höra vad andra säger om sig .
jag vet inte vad ni tror men jag tror man sskulle ta väldigt illa upp .
jag tycker vi människor borde kolla upp , och verkligen tänka sig in i andras huvud,.
och att man inte kan stå för vad man säger sedan det är ännu värre :(
vissa kallar mig för saker som tex fjortis ? . asså fjortis dricker super röker elr vad tar ni som fjortis lix ?
ss i mitt sätt ? tss njaae, har inte gjort det en ända gång något av det  - ! så folk som redan har dömt mig?
de har helt fel ! enligt mig iaf :) Visst jag har själv klätt ut mig föreställt fjortis men hur skojj äe inte de då :D !
Asså pröva ha lite kul är det så himla konstigt , de ända kommentarer man får är lix . FJORTIS ? asså ?? visst jag har med gort det men de är verkligen något man bör ändra på .

Så döm inte folk i första ögonkastet :)



Kommentarer
Postat av: Mattias :)

Älskling <3§§§

2010-05-14 @ 15:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0