lördag

Jag har kollat på lite innebandy i helgen då :))

på morgonen gjorde jag mig iordning och åkte till det lilla landet banarp ,  :) där var det bankeryd mor banarp, bkd var lite bättre tyckte jag :) det slutade iaf 2-2  :)
Det blev inte som det skulle bli efter matchen så det blev ändrade planer så jag och min älskade bror skulle åka hem :) Men sen i june så  skulle jag vara med en annan kompis men den svarade inte på mobilen så det blev ändrade planer igen :)  sen igen så mötte jag några av mina gammla innebandy kompisarr i mitt förrah lag de skulle åka och kolla mot östra och månsar, våran stad :O Jag och fredrik åkte också  dit med dom och där var annie min lilla stjärna :)  och därför släbger jag in en liten bild på söötnosen där :)

<--- :) dubbelklicka ?

där spelade östra och månsarp då som sagt och östra vann fast det visste jag redan att de skulle göra :) och casper annies bror gjorde tre snygga mål den matchen :) mkt bra casper lille :) ajjah sen när den matchen var slut stannade vi och kollade på någon match till sen skulle casper spela igen de vann också den matchen såklart ;) - ! eller jussteh dee spelade lika mot jik :) <3' bra ändå killar :) Det var min lördag det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0