pinsamt !

Gjorde bort mig :(  ! 


Som nog de flesta har märkt så har jag min vecka idag där inte jag ska ha något smink på mig :) haha , det har la gott sådär :) fast jag har inte haft något :D! ... ajjah det är inte det jag vill komma till , :P 

jag ser så otroligt mega super duper korkad ut utan det så jag måste berätta en jätte tråkig sak som hände i skolan idag .. :o 

När jag kom ifrån våra skåp när vi skulle gå upp till Willys så gjorde jag bort mig såå totalt , att jag inte kollade tillbaka ?? asså är jag hjelt sjuk ? :O ! ajjah , det var väl bra så man inte såg mig som jag ser ut, :(  men ångrar det feedt mkt , ! värsta tönten  är jag ajjah , misslyckad dag .  jag valde fel dag att vara jag på .... 

treäning sen på råslätt klockan sex hoppas det går bra det har juh inte gått super på sista tiden :p




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0