torsdag :)

HAHAH :D ! jag har fått torrfläckar i ansiktet det är hemskt så som alla vet har jag inte gått till smink på hela veckan jag tycker det är väldigt bra :) så nu för att det ska bli bättre så har jag andvänt något annat i ansiktet som bara jag och lisa vet var det är och jag kan säga att det är väldigt pinsammt XD HAHAHAH -

jag har massvis med läxor att göra men jag tänker nt göra som (a' <3'

jag har slagit vad med min lille timilim idag oh vi har värsta roliga tävligen , hahah :D ! det rär la inte så bra att denna tävlingen kommer att låtas om än inte nu när den inte är avgjord ännu :) <3'

nu ska jag ringa kayahan snart så det blir gjort :) <3'


puss hejj :)


Kommentarer
Postat av: Lisa öhrman <3

haha a blää , har inga pengar på mobilen , känner mig jätte elak för det där med kfum och det . hoppas du kan förlåta mig :( känner mig sjukt elak . men älskar dig över allt annat så hoppas verkligen att du kan förlåta mig <3.



haaha du förlorade x)

2010-02-05 @ 23:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0