de är väl va de kallar mig- ond

Nu har jag smittat min bror också nu ligger han med höghög feber. ajjdå !
Jag och han tycks bara bli allt sämre.
Imorgon som vi skulle på våran härliga lilla semester . Kanske den blir inställd ;o skulle vara lite deppigt.
Nu fick jag iaf min nya penselin och jag hoppas för allt i HELA världen att jag blir pigg nu ;'( .

Innan kännde jag att mina fotbollsben kom igång igen och jag ville så gärna komma ut och ta lite frisk luft.
Jag, fredrik, johan , ola , johan åkte då till min gammla lille fotbollsplan (alltså mif) (a'  
Då kom gammla tråkiga minnen upp. Typ när jag blev hämtad med ambulansen och gräset förstördes , matcherna vi förlorade. Och beskedet att jag inte kunde/fick åka med till tjeckien. "// (pga blindtarmen)
Jaja , nu ska jag skriva något kul iaf. Vi körde lite skott tävlingar mm , jag tror faktist jag nästan förlorade alla . Men jag vann faktist två tävlingar annars . Vi körde inlägg och vara i lag. Jag fick först vara med Ola, och då kan ni ju gissa hur bra det gick när jag var med han ! VII VAAANNN ;:D haha.
Sen var jag med johan och då vann vi igen (a' MOWHAHAH ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0