går dagen hihih (:

Igår hade sara sin födelsedags fest och det var jätte kul , (:
vi kollade på en skit läskig film typ en psyk film, operah hette den den rekomenderar jag verkligen , spännande !
jag var där hela kvällen , och det var riktigt mysigt (:
jag kan ju sjäkv erkänna att tjcok som jag är åt vi mest marängswich eller hur det stavas (a' men det var gott faktist , (:
sen pratade jag i telefon i mellan åt om ni undrade varför jag inte svarade på mobilen , sen på kvällen dog min mobil, fick spel , men jajah .

idag ska det bli att kolla på fotboll i taberg , taberg-habo spelar , det är gratis att komma så ni kan väl hänka det som har lust , matchen börjar fyra elr fem , samlingen var runt tre tror jag ?

igår fick sara presenter bland annat ett skit fint nagerlack !
jag brövade det men jag hade ett rosa under så det blev helt fail . och nu får jag inte bort färgebn från fingrarna (a'
här är en bild sen mitt fina nagerlack igår HAHAHHAHAHHHAHAHAHA  är det någon mer än jag som tycker jag har väldiga gris fingrar å passar ju färgen bra ;)
det är du och jag sara med våra händer, ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0