valborg

                                           




                                        Vilka är dessa om inte mina?



 igår var det valborg och det var helt okeejj ((;
det blev stadsparken som sagt och det var kul, förutom att et regnade en hel del men det betyder ju att det bara kan bli bättre  ?
Idaghar min älskade lilla sara sin fest och det ska vi allt fira ! jag vet exakt vad jag har köpt eller ska köpa rättare sagt´(: men det är en hemlis,  *hhihiihih* nu ska jag nog äntligen börja göra mig iordning lite så jag kommer upp någon dag , det var en jobbig kväll igår *puuh ,

men imorgon blir det fotbolls match mot taberg-habo vem kommer och kollar mer än jag ? (: 
isf så kan vi kolla tsm (a' ? ni vet mitt numer ? (mp'   076...

Kommentarer
Postat av: sara :)

nuuu tar du bort den bilden

2010-05-04 @ 17:11:33
URL: http://sarasolfeldt.blogg.se/
Postat av: kaaalleemedenstooorballleeeee

Instämmer xo mina gullungar på bild <3 Fast fattas ju en ;< och det är hon som lagt upp bilden<3

2010-05-22 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0