lite efter

Nu har jag besökt city gross. Kanske lite efter. Jag tycker inte det var bra. För att dels var det en jätte stor pakering så man fick gå jätte långt för att komma in till dörren, och dels för att klementinerna som låg innanför dörren hade de gjort värsta fulingen med ... 
De hade lagt alla godaste längst upp som jag inte nådde och jag och en tant fick hoppa upp och ta demm Som tur va det hon som vällte berget och inte jag ! :thumbup: 
Sen var det lite smådyrt på vissa saker tycker jag. Men om man jämför med alla andra butiker så får den bara 
1/5 hallon. Det där med klementinerna drar ner det en heeel del ! 

 

Kommentarer
Postat av: Lisa öhrman "gästbloggaren<3

haha fna vad jag hatar dig nu , blev grymt sugen på hallon :)

2010-10-29 @ 16:39:03
URL: http://helenamellqvist.blogg.se/
Postat av: Bigsis

hahahah du är nog lite knäpp ändå ;) hahahah älskar dej !

2010-11-01 @ 11:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0