dagen

hej hej bloggne ,
jag skrev precis värsta långa inlägget som sen bara försvann !
KUL !

jaja  ignenting att deppa ihop för.
Idag var  det en jobbig dag . Idrott , ma , so, na . Jobbiga lektioner förutom idrotten förstås . :)
men jag fick ont i halsen på idrotten , det betyder operation nu, ;:/

Men nog om det.
so     pratade vi om politik , intressant faktist.[y' 
Na .    typ om kroppen , minndre kul [n'
Idrott .    va vi ville . ! [y' 
Ma .     uhh, typ roten ut, bla bla bla .  SÅ det blev att spela 5 i rad istället. (:  Jga spelade med kayahanbästavän(L)
Jag vann hela tiden förutom en gång ( där jag lät han vinna) :$ ! (: 
Jag hittade en gammal bild på oss två  . Underbara tider. 

Kayahan bästa vän ! ♥
 



 

Kommentarer
Postat av: Lisa öhrman <3

jessi du vet själv att jag äger dig på 5 i rad ! tyy

2010-09-01 @ 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0