dålig uppdatering .

i lördags missade jag råslättsdagen !
HELT PERFEKT !
Dagen tillbringades med min underbara syster och bror på liseberg , ! fan vad kul vi hade, (:
VI bara åkte runt och runt och runt , dagen var bara massa mys och hade inte en bättrte dag på länge,
Dock påvägen hem så körde vi värsta omvägen som var 16 mil längre.  uhh, kom hem halv tre .. haha ! (:

På söndagen såå var det mycket matcher som gällde, först jik-hovslätt. (2-2 slutade det) Sen skulle vi kolla på ekhagen-månsarp men fick förhinder men matchen slutade iaf (1-0 till ekhagen) . Sen hade mariebo- egnahem match . (1-6 till egnahem) skit bra var dom memn dock deras föräldrar var helt slutna i huvudet.....  Sen kollade jag på anniepluttens match jag vet inte riktigt hur det slutade för vi var tvungna att åka lite tidigare. :)

Jag har inte orkat lägga in bilder men hoppas ni kommenterar ändå
pusshej

Kommentarer
Postat av: Bigsis

Bästa dagen på väldigt väldigt länge <3<3<3 gör vi snart om men då skippar vi felkörningen ;) hahaha jag blev nog lite senil av alla karuseller !

2010-09-06 @ 16:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0