Heeeejj !

Nu sitter jag i skolan , och typ väntar på att lektionenr ska börja den börjar ju dock om två timmar.
Vi är marie, Lisa , Frida, johanna och Helena. Jag sitter här i skolan och typ kommenterar på allas fb .
Idag har vi coopertest  är inte allt fört taggad ! :(  Jag vet inte om jag kan springa speciellt mycket.
För jag har fort M...s verk men så får jag en till chans om någon dag ! Bättre kan de inte bli.

Idag är det träning och då jävlar ska jag kämpa för jag ska ge gärnet !



"Livet leker inte alltid  "

Kommentarer
Postat av: helena

vi lekte dock mkt idag :D

2010-09-22 @ 18:13:33
URL: http://helenamellqvist.blogg.se/
Postat av: anonym "du vet vem"

Så sjukt jävla fin <3

2010-09-24 @ 15:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0