förlåt som vanligt för min dåliga uppdaterting

ni vet ju att när jag är hos pappalillleh så är datan nu sönder för tillfället , inte  bra.
men när jag är hos mamma så är skrivandet igång igen ; )

Det har varir en liten jobbig tid i två veckor nu , paraon på intersport.
Man började verkligen tröttna på att vika kläder , ingen hit precis [n'
´
men när sista veckan började komma fick man mer och mer ansvar , och då blev det självklaret mer och mer roligare ;)

Men efterssom vi ska på dumle nu såå var jag tvungen att gå någon dag tidigare !!
ohhjaa ! det ska bli sjukt roligt,
det har gått bra för vårat lag i innebandyn nu , vunnit fair play och allting : D
Det har gått lite upp och ner med mig i innebandyn nu , från att det gått jätte bra till värsta katastrofen !

Har köpt lite saker nu också :D ! det var på tiden inte sant ? *(;


igår köpte jag tre skor ,)

loookieeloookieehh '

nikeskorna, orginalet , fina och extremt sköna !! kostade bara 500 nu ! tummen upp !



sen mina nya fotbolls skor, ska gå över till Adidas nueen ! (; 
den sägs vara mer vridstyv, den är la inte super skön men man vänjer väl sig ? det tror jag iaf kanske inte världens snyggaste , men har alltid kört med nike innan den har med varit bra men detta känns bättre ;: ) 
Det ska komma in en lila nikeskoo en äkta meducial , i storlek 36 jaa !  !!
  



Nya innebandy skor oxå , oxå där byts märke från adidas till puma,  lätta skor, inte vackra det vet jag men de är extremt bra dämpare i så mina knän inte tar så mycket stryk [ ännu en tumme upp]


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0