hv 71

heejjheejj bloggen (;
igår var det ju tagga hv som gällde ! :)Först var jag på a6 med sara och lisa, vi kollade runt sen åkte vi t stan härligt ! (: Vi gick in lite på once sara köpte en konfa kklänning ... det behöver jag med verkligen göra  ;)
På hv hittade man massa underbara kompisar ... skulle ju träffa olle men han orkade ju inte ta sig fram till mig för två tjockisar stog ivägen -.-' ! men sen kom iaf tobbe och johan ,  sen gick han sen stog vi ensama i regnet , ni skulle veta hur jag såg ut så som en tvättbjörn ttyp .
på vägen hem blev det iaf snickers glass . wee loveit !
ha det bra nu ska jag sova vi hörs imorgon ! (:


en liten bild bara för göra det lite roligare  . men ha det bra nu
tacke care

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

Snyggingen själv <3

2010-04-30 @ 18:39:04
Postat av: Kalliscch<3

Fan va sööt du ae jessi<3 =o

2010-06-14 @ 20:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0