innebandyn :'(

usch igår fälldes en och en annan tår när vi såg tillbaka på alla våra minnen från innebandyn .
allt är förstört vårt lag har splittras i tusen bitar . allt känns verkligen helt borta. man känner sig som i en öken utan slut. Vårt lag vårt oslagbara lag . Vi var bäst .! nu är det som åhh jag blir så ledsen när jag tänker på det !
Det jag vill komma till ä'r att vi inte har något lag tills nästa år . vi ska nog slå ihop med huskvarna .Men nästa år ska jag kämpa grymt mycket på innebandyn om inte fotbollen tar över.

Men igår på sista avslutningen spelade vi bowling och år god mat tacos ;) jag var i lag med frida jessica och linnéa jag tror faktist vi kom väldigt bra till mot de andra lagen . jag sög verkligen i början men sen tog jag allt igen sen fick jag massa strikar (aa' här är mitt poäng självklart har jag det bästa :D 




bilder från igår ((:






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0