praon

praon på intersport,

under två hela veckor har jag haft prao på intersport det var faktist väldigt roligt ! :D Tummen upp för det [y'
alla i min klass hade typ as tråkigt men inte lilla jag för jag var på min favorit affär :)
här är lite som hände :)

måndag : dagen var rätt chill efterssom det var första dagen fick vika lte kläder och kolla på någon power point presentation om hur det var på intersport lite ,mycket fint (:
jag hade en jätte bra handledare, han hette fredrik han var verkligen super ! Men det var la den dagen till vika mestadels iaf ! (a'

Tisdagen : hoohoo, ;) detta började typ lika dant vika lite bord osv. Arbetarna var lite små blyga för mig i början men sen kom vi snabbt in i det och vi blev bra vänner på en gång :D
denna dagen fick jag också lite kunder som frågade mig vad saker låg och sånt , ibörjan visste man inte riktigt vad akkt låg så man gick ta vidare kunderna till någon som var bra på det området . :)

onsdag  ohh , mina fötter ,!!! det var något fruktasnärt jobbigt att gå runt där dagarna i ända, fötterna lyfte inte från marken jag hade converse och de gjorde bajjs ont i fötterna att gå i , varje ögonblick när ingen kollade på mig satte jag mig ner, ... det var så skööönt !

Måndag nästa vecka : det var lite tråkigt att få jobba med samma sak hela tiden så jag fick gå in på lagret och cheka runt hur det var lite där , det var skit roligt att andvända den dära pistolen man skjuter prislappar med ! det är verklugen tumme upp för IS! (a'

Tisdag lilla samuel fyller år min lille fagerhultsspelare fyllde 18 år (: vi hade massa kul ihop bara chillade och snackade innebandy ! roligaste dagen lätt;:D

Onsdag  sista dagen :( vi hr ju blivit som en ända stor familj ... hejjddåå dert vår feedt underbart iaf ! :D
tack för chillklubban vicktor ♥


Ni kanske undrar varför jag inte gick två hela veckor det var för jag var på två cuper fairplay och dummle det gick bra men jag har ing bilder så det laddar jag upp så fort jag får tbx min dator (a'

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0