hallåå !

Hej alla skoldagen idag var faktist rätt chill må jag säga. 
Jag sket i profilen idag i skolan för om man får reda på det klockan halv tolv dagen innan , och det ända de har att erbjuda är ett part oslipade 45 i skridskor kan det kvitta tkr jag ;) 
Idag fick vi sluta mkt tidigare för vi inte hade någon hkk ! underbart . fast vi skulle ju baka lussebullar så de var  väl depp.  
Idag har väl tankarna mest varit omkring mitt färgval på jackora. 
 Nu har jag varit och bytt min jacka babababadaamm ! 
 Men jag har två kort , på båda jackorna men när jag har deen svarta såå ser den (mycketmycket) finare ut men det är inte riktigt så i verkligheten må jag säga.



Här är bild på mig i båda jackorna jag vet att den svarta seer sjukt mycket finare ut på bild men alla jag träffat i verkligheten som sett jackan i live sade röd ! Men va tycker ni?? ett ((svar)) skulle inte vara fel !




hihhi denna jackan kanske var finast ;)
Men det är kayahans från intersport !
Ni som  blev intresserade av deen (:


Kommentarer
Postat av: Helena

det blir jättebra med med röda gumman :)

2010-11-09 @ 19:39:21
URL: http://helenamellqvist.blogg.se/
Postat av: Moa Lindhe

jag tycker nog också den röda var finast :)



hehe, nej jag har inte linser :) men den bilden på mej i inlägget har jag redigerat en aning :D



vad göör du nu då? <33

2010-11-09 @ 20:31:10
URL: http://moalindhe.blogg.se/
Postat av: Mattias

svart passar dig enligt mig iaf :)

2010-11-09 @ 22:10:56
Postat av: du vet vem jag e baby ;)

va snackar han för skit ovanför ? :O

2010-11-09 @ 22:56:19
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jaa :) Såg du Desperate Housewives igår? :)

2010-11-10 @ 11:16:56
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0