heejj !

äntligen hemma . igen idag har heeela dagen spenderats med innebandy . jik vann alla sina matcher, vilket var himla bra.  Jag skulle mera än gärna vara med kompisar nu , men sen kanske det var bra när jag tänkeer efter efterssom jag ska upp vid typ sex imorgon och spela innebandy i växsjö.
Nu ska jag ta fram nagerlacket igen och måla om mina naglar. Samtidigt tar jag också fram chipsen och dippen (a'
Jag har faktist kännt mig hungrig idag vilket jag aldrig gör annars ,  kan bero på att jag inte har ätit något idag än , och klockan är åtta ,  ska nog dricka lite te nu iaf. :)


Kommentarer
Postat av: marie

gullliiiplutiiisnuttiii :*

2010-11-06 @ 22:18:06
URL: http://mariehjortas.blogg.se/
Postat av: Mattias

herregud :O man kan inte bli finare ;o<3

2010-11-06 @ 22:50:10
Postat av: Anonym

Bewbs ^^<3

2010-11-09 @ 18:45:35
Postat av: Anonym

bort me håret, vill se boobs ;)

2010-12-01 @ 21:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0