heeejj !

Underbar dag idag .(:
Skoldagen var rätt normal förutom att vi inte hade några lekktioner men det tycker jag är det minnst viktiga jag behöver ta upp idag .

Gårdagens träningar spelade jag både fotboll och innebandy. Fotbollen var dock inte kul. ... :/ Jag har nästan bestämmt mig för att sluta och bara köra innebandy .
Innebandyn kämpade jag dock lite mera på. Matchen i onsdags var inte den bästa från min sida. Men nu har jag lagt den matchen bakom mig.
På träningen fick vi pröva de nya klubborna från Jolly, jag testade två stycken men de var lite för mjuka i bladen.

Idag har det varit StadiumÖstra dag så då åkte jag till evelina efter skolan så åkte vi sen vidare till a6 då. Eve köpte ett par skor, lite tejp och en östra tröja.
Jag väntade med min beställning tills vi visste vad som gällde så i klubben osv..

Sen efter det så  åkte vi hem till evelina och typ hade allmänt kul ,(:
Ni har väl hon som roligast antar jag väl, men myskväll oså .
Tack också för du lärde mig lite om göra om bilder oså , testade lite. hhaha.
Haft en underbar dag iaf. Och imorgon ska vi tagga Liseberg med älskling syster. och fredrik.
Ha det bra puss

(bild innan träningen igår )
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0