heejj beautiis !

Jag är väldigt lesen för att jag inte har skrivit på bloggen , men hos pappa har jag typ inte orkat för datan har variit sååå seeg.
Men nu kan jag skriva gen och ni ska fortsätta kommentera och fortsätta läsa , ! ;)
Men jag har vissa bilder på mobilen som ska läggas ut också .! :)

Men jaj , om 20 minuter ska jag åka till min träning, idag har vi lagfoto och lite träning och så.  
Iförr går hade vi match . Vi vann och massa så och är skit glad.Men för första gången i mitt liv blev jag bänkad ( inte hela matchen dock). Egentligen visste jag ju att jag inte skulle få spela så mycket men man blir ändå lite ledsen.
Men det blir la så när man kommmer upp i de högre divitionerna.
Det var seriepremiär, och vi har precis gått upp i div.1 jag hoppas vi stannar kvar där också.

Plus !! Så fick jag en klubba i ansiktet på matchen som nu ser ut som jag har en finne på näsan men det är  faktist bara ett sår ! :)



Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra med bloglovin? :)

2010-09-27 @ 18:23:46
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0