hellu,u

Dagen va helt okeejj förutom att den började bra .
Sen var dagen helt ok , spenderades med mina underbara vänner  :)

Efter skolan gick jag och kayahan.
Vi satt lite vid datorn och mest hade chill. Vi kollade på lite videor med mera .(:  Sen åt vi mat och lite så.
Sen gick vi ut på en jätte lång promenad och bara pratade om allting.
Sen efter vi hade kommit en bit så blåste vi upp några kondomer , hehe , och yp hade vldigt roligt , HAHHAHAHA ! (asså inget dumt) vill säga.
Sen när vi va vid en bro slängde kayih i den i vattnet,-.-'  sucjk ** hihih men det gjorde ingenting , för då tog vi en ny, :p
Sen gick den också sönder. Sen när vi gick hem hade vi en löv tävling ,  jag tror jag vann faktist (a' .
Sen när vi skulle hem baxade vi en cykel halvägs (: men vi lämnade ju tillbaka den sen förstås (a'
Nu ska jag strax ring kayahan , sen ska jag göra iordning mig för sängen hihih . (:
Lite bilder från mig och kayahan idag och i söndas :)




















Kommentarer
Postat av: Kayahan :)

aaaw blir glad när jag ser detta, älskar dej BÄSTIS ! :)

2010-09-14 @ 22:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0