jag..? en stor böld i röven ?

Mia jag älskar dej :) <3' även om vi ttyp bråkar ibland går det alltid över. :') . du är världens bästa syster, :) Jag skiter i om du sade att jag var en stor böld i röven  . Idag var det gå på a6 med narhalie och fredrik . sen gick vi till stan , fast egentligen var det tvärt om (aa' -

Igår kom jag hem från vinterproffs, det gick extremt dåligt på matchen men på träningarna gick det bra. många bra och roliga övningar. kunde inte var med mer senare pga skador , men jag hoppas det blir bättre, jag gick utan smink i typ över tre dagar tieep ,. (aa' <3'

imorgon blir det stan med min älsklade syster, så klart .och ska nog vara med jonna efter det .<3 em>


Kommentarer
Postat av: jessica <33

va fint det blev fortsätt så [ yy'

2010-01-01 @ 22:17:22
Postat av: Bigsis

Min lilla Jessica <3 Alltid vi !

2010-09-02 @ 10:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback