heeejj!

förlåt för dåöig uppdatering men har väldigt bra skäl till detta tycker jag väl. (:

Nu har jag äntligen ätit klart min penselin. Så nu behöver jag inte oroa mig för att träna osv. Jag är inte het helt återställd ännu men jag tror faktist att det börjar vända till det bättre  nu  ! Känns underbart

Nu i nästan i två veckors tid har det varit innebandy som gäller. Först en veckas AllStar.. bästa veckan på året, gick väll upp och ner hur det gick där menmen.  
Sen var det bara hem och packa upp och sen packa ner sina innebandy saker igen, för sen var det Sanda elit camp, den sista smålandsuttagningen i innebandy , vi ska bli 18 st nu . Det gick inte så bra som jag hade hoppats men jag hoppas över hela mitt hjärta att det ska bli bra ! 

Men nu är jag hemma igen och hr ont i hela kroppen, det blir bara vila och sen återhämta sig till sina vanliga vanor igen. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0