måndag :)

hejj bloggen :)

det är måndag och jag kom precis hem från skolan :) det har varit en jobbig dag och jag gillar verkligen inte måndagar massa SO och ENG och NA , -.-' suuck!*
Sen ringde jonna och sade att dom var lediga idag för att det var så kallt ute :O ! SÅ FUBBIT, ! :O va avundsjuk hela dagen -.-'
 när jag kom hem messade jag lite med kompisar sen åkte jag till träningen :) det gick rätt bra på träningen men det gick jätte dåligt i 3 zoners :( <3' ajjah , bättre nästa måndag kanske för hoppningsvis :)) 



ser så BLEK UT :O !  en liten bild för leva upp stämmningen lite :) 

dubbelklicka :)

 


Kommentarer
Postat av: Kallemannen :D

Fan va söööt!:O<33



Bloggen blev jättebra jessi =)<3

2010-02-02 @ 16:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0