söndag :)

dra till jonnah den allra bästa .

Hejj igen bloggen ;) det är ssöndag och jag och jonna är . Vi har inte gjort så mycket nu , vi är inne på hennes blogg blandannat  . checka gärna in dej också ----> JONNAS LILJEROTHS BLOGG :D !

ajjah , vi gjorde inte så mycket i början för att jonna skulle spela match i sik , de gick väldigt bra för dom och dom vann med 10-0 , jag ska bar lägga in en liten notis och säga vi är bättre än dom (aa' jonna var skit grym och räddade så ingen boll gikc förbi bakåt :) mkt bra jonna :)) när vi kom hem igen så gjorde vi massa andra saker sen när klockan var typ halvv åtta eller nio minns inte riktigt kom lasse och johannes ;) Lasse satt och frågade oss mamma na frågor och jag kunnde varända än (a' Johannes med då :) ajjah , vi hade jätte kul iaf :) Sen skulle dom hem , och vi bestämmde oss för att jag skulle sova hos jonna :)  det gjorde vi , :) vi satt uppe litegranna och gjorde varandras headar, :) (JAG MÅSTE VERKLIGEN GÖRA OM MIN BLOGG DESIGN NU ) kom med förslag ?

ajjah jag försökte sova för mitt tåg te skola gick vid sju :)

 

pussh :)



Kommentarer
Postat av: Mattias :)

Sötast av dom alla, är du :)<3

2010-05-14 @ 15:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0