jonna <' 3

hej hej bloggen : ) 

nu är jag i vaggeryd  :)
jag är med min älskade jonna , :) När vi gick ut så åkte vi snowracer shhiiet vad vi är tuffa asså . ;o .  vi åkte massa vi bettede oss som 5 åringar igen , (L) vi dök och åkte pulka vi gjorde fina snöänglar och massa fint:)) <3' så pratade vi om hur folk kan förändras på en så kort stund det är skrämmande egentligen . jjag vet själv hur snabbt jag ändrade mig från sjuan till åttan liksom , . sen började vi frysa om fötterna så vi åkte hem :)

nu sitter vi här hemma och sitter vid varsin dator, (a'

jag har gjort om min header lite men jag har inga bilder på mig som är bbra så jag vill inte lägga ut den (a' <3'

imorgon har jag match mot ljungby TAGGA TAGGA :D ! <3' (L

jag vet inte vad hjag och min älsklings jonna ska göra nu :) <33'

men jag kommer skriva mer imorgon <3' :)

jag lägger ut min header nu så ni kan kommentea den och se hur den blir : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0