äntligen hemma [yy'

Nu hur jag varit i göteborg hela tiden  i några dagar det har varit sjukt kul men också jobbigt , vi har nog kollat på mest matcher på alla på hela gotiha cup det kan jag nästan svära på ! Vi åkte från hall till hall hela hela hela tiden ! Det var feedt härligt, innebandy innebandy innebandy !

Nu kan jag berätta hela historien för  vilka lag vi har följt mest :) .

Månsarp 1 :
Månsarp hade pixbo, eken , och typ hoferyd i sin grupp ni kan kolla längre ner sen vilka lag det var . först möttes månsarp och hoferyd elr vad de hette de van väldigt stort. Sen vann de också över pixbo de spelade sjukt bra ! alla i laget kämpade för varandra sjukt kul att se du vet , sen var det mot eken i x3m arena , där började det sjukt bra för oss .! 3-0 du vet ledde vi meed . MOT EKEN ! jag fattade inte var det var  . sen bara gjorde dom ett mål och alla månsarps höga huvud sänkte sig till marken ,  det fortsatte och fan sen blev det 3-2 . 3-3 . ochsen gjorde dom ett mål till :( Månsarp tappade humöret och allt slutade i skit . ! de fick nog in ett mål till -,-'
jaja de gick iaf vidare till a slut spel det var ju gött. de vann mot ett norge lag, men shhiet de spelade inte bra i slutet :( MEN DE GICK VIDARE ! :D De gick vidare ock skulle möta malmö , gissa hur det gick -.-' månsarp tog ledning med 2-0 och vet ni vad vi gjorde på nytt . de släppte in två mål till men simon var väldigt duktig i mål :) jaja, de gick tyvär inte vidare , och där slutade vår resa i gotiha cup.

Månsarp 2.

vi kollade iofs bara på en match men den vi såg var la inte den bästa precis, månsarp spelade jättte bra tills dom fick en utvisad :( då släppte målen in , och hoppsan en till i månsarp blev utvisad det spelades 5-3 -.-' ajja sen blev .. utvisad målvakten asså, fick rött kort,  ajja månsarp gick tyvär inte vidare heller,  där slutade också andra månsarps laget 2 -

hovshaga .

en playmaker hade dom och det var dom de vann på . Vad ska jag säga hovshalla skulle vinna från första början (aa' de klarade sig mot vöikers också , sen åkte de också ut.

HOVSLÄTT !

Jag har  gått från ett jik lag fans till HOVSLÄTT .! okejj men bara i boys 18 ålder (aa ' inte i a laget (aa' sak samma jag är nu ett troget hovslätt fans .
Jag har aldrig sätt ett lag spela så bra ,. ! De tog sig vidare steg efter steg och de slutade aldrig kämpa , men dock , oliver hovslätts målvakt räddade dom ! . Asså herregud, när det blev straffar jag grät så nervös var jag ! vi följde varända match som hovslätt spelade ! DOM ÄR BÄST jag kan inte beskriva det med ord typ :O <3  ajja de kom till finalen iaf, och dom ...... VANN !!!!!!!!!!!! herregud det var värrldens derby ! huskvarna-hovslätt :o det gick också till straffar , och oliver räddade dom igen tycker jag då med hela laget också ! helleluliaa, :) han som avgjorde allting , kastade upp sitt svättband i publiken och jag tog det ! Fan va stolt (aa' <3 ' ajja bilder kommer komma på dessa . <3 '

jik också häll jag på att glömma , mitt förra lag .

 ajja de gick iaf inte vidare de förlorade mot hbo , fagerhult .´:'(

Sen var det mest var på hotellet och chilla med jonte och sebbe feddt kul hade vi (aa' <3'

men det har varit masse mera matcher och mera saker , med detta har jag att   tillägga för till fället ni kommer att kunna följa spelrsultaten i länken sen :)

 

JUSTE :D!

 

invigningen pixbo-täby !

TÄBY VANN VAD ANNARS ! (LL)

    

 

lite bilder , men de blev inte så bra , jag har massa fler men det tar ett tag och ladda upp äe lite lat :D ! <3'









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0