dagen

jah om man ska börja ifrån början . :)

dagen var goh , vi började rätt set och det var rätt chill (a'
jag andvände min nya tröja idag men jag tror ingen märkte det . "ohyfsat" (a'
jajah , sminkade mig som vanligt , fixade till håret lite och gick till bussen .
kom i perfekt tid till skolan , gott lixom , loggboken på morgonen , började läsa någon psykobook-.-'
den kanske blir bättre sen vem vet :) . satt med kayahan och kalle ttyep . men det gick la inte så bra haha . ! :) 
de vägrade flytta på sig när lärarna sa till kämpa på :P !

ajja ska inte fortsätta på min dag .

sen var det iaf innebandy .

det gick DÅLIGTDÅLIGTDÅLIGT !!
jag ska byta blad på min chill klubba det är såå hookat, ;'( men jaja själva klubban äe bra .
det gick jätte dåligt men imorgon har vi match det måste gå bätttre :(

nu kollar jag på handbolls V;M ! det går ju rätt bra men dommarna suger ju :O !

nu pratar jag med kayahan i telefon och det är de bästa jag gjort på sjukt länge- ! <3'

du betyder massa (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0