dåligt . uppdaterat -

som ni hade märkt kanske hade jag gjort en liten blogg paus , det var fullkommligt onördigt så nu är jag igår igen .  :) 


Dagen var bra .
först hade vi cpe profil mindre kul jag körde med chillen , den är mycket avflexad inte bra om ni frågar mig jag får nt riktigt de snätt skotten jag vill ha :p , sen hade vi massa tråkigt lektioner bara jag orkar inte berätta om min skol dag tihihih (aa' <3'

När jag kom hem satte jag mig vid datorn som vanligt, (aa' sen var jag tvungen att äta jag var såå feedt hungrig.  Nu var jag tvunget att öva på mina spanska glosor som är tills imorgon :) men jag ska faktist vara rikitgt coool och lägga mig tidigt idag(a'

Här får ni en gammal bild sen typ i julas men jag hade inget annat på just denna sidan ;p ,.


Kommentarer
Postat av: Tobeeeehhhh

Skitfiin (:

2010-02-02 @ 18:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0