Det slutade hemskt lääs :( 'v

Jag gick till skolan och skulle träffa jonathan Hallström , en fin pojjke det,:) vi pratade lite om vad som hade hänt i veckan occ så vidare. Vi gick ner till skolan och kollade om dörrana var öppna, det var dem inte . jonathan frös så mycket så han fick låna mina vantar . han tyckte inte dom var varma -.-' men jag fick ta min strumpa HAHAH . XD . Jonathan frös så mycket om sina fötter så vi gick upp till busshållsplatsen , och det var typ bara 15 minuter tills bussen gick , vi frös hur mycket som helst , men båran vänskap satte inte stopp för det . :) vi pratade och pratade . Jag hade inte pengar till bussen så jag fick rulla mig i snön så att det såg ut som jag frös mer :) DET gick jag kom in på bussen gratis,
Bambiie vila i frid. <3'
När jag kom till min busshållsplats hörde jag att mamma ropade till mig från svängen , jag bara vad är det skrek jag till henne , hon ringde mig och hon sade att en liten råddjur hade blivit påkörd lr krockat . :'( jag sprang så fort jag kunnde bort dit , och såg det lilla rådjuret där . en och en annan tår kom la ut, jag tyckte så fruktansvärt synd om den , jag satte mig jämte den och klappade den på huvudet, den bara kollade på mig med sina stora bruna ögon , jag tror att mina tårar hamnade på honom . Jag döpte honom till bambi , han var världens söötaste råddjur . Jag satt jämte honom till polisen kom , de skulle skjuta honom ,jag klappade honom en sista gång och sen sprang iväg, När jag sprang hörde jag skottlåsningen från pistolen , Jag har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv, jag vet inte vad det var , men något var det . Det kanske låter fruktansvärt töntigt, men jag och bambie hade något :') <3 '


Kommentarer
Postat av: fidde:d

2010-01-08 @ 20:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0