exel chill

I göteborg ska jag också köpa min chill klubba , jag har tänkt efter lite och det kommer nog bli en svart fast den är fulas. Men jag måste kapa min klubba och då åker endel flex av . men jag vet inte än vad tycker ni jag kan lägga ut enn bild på alla fyra färger och se vad ni tycker, :) det finns en chill utan kontroll kropparna den är röd och det är jätte fint (aa' . men jag vet ännu inte ännu. Lättare om ni hjälper mig :)

Den gula är 27,0 i flex 

 

 

den blå är 2,5 . för hård för mig -.-' [nn'




den svarta är 3,0 väldigt bra



den vita är 27,0




sen finns det några chill soft också , utan dessa kontroll groppar, då finns en blå chill med flex 3,2




sen finnss det också en svart guldig, också soft med flex 2,7





sen finns det den vackraste den röda med flex 2,7 .




kommentera och säg vad ni tycker blir bäst jag lägger också ut en bild på varje klubba vid respektive text. :)



Jag har hittat den röda med och utan groppar så det blir nog den men den med flest kommentarer ar jag :) <33'







"FEEL YOURE EXEL"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0