kayahan%skridskor

söndag .:)

idag har jag åkt skidor i järabacken för FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV  shiiet asså, . i början gick det faktist bra jag trillade inte en ända gång men sen blev jag baraar dåligare och dåligare, jag hade bestämmt att åka med kayahan och vi träffade han där :) <3' bara så alla vet är han sjukt bra på åka skidor,. :)

haha jag måste bara berätta när jag och fredrik åkte sista gången skulle vi ta den stora backen , och vi skulle åka slalom i liften (detta var alltså sista åket innan den stängdes av ) så skulle vi åka jätte sakta och massa omvä'gar . så åkte vi i liften och skulle åka slalom så trillade vi i liften fredrik släppte men jag gav mig inte gör jag ville så gårna åka så jag höll mig kvar släpandes i liften upp till backen hahah ! det blev helt faail :P

jag trillade sista gåbngen när jag åkte så jag tror att jag bröt tummen ,  men det var bara en regäl stukning :( hoppas jag kan vara med på idrotten på imorgon :) <3'

Kayahan du betyder sjukt mkt för mig :)

 


Kommentarer
Postat av: malin

Din desig e ascool tycker jag;) hu är det med dej?:D

kram

2010-01-25 @ 16:56:44
URL: http://lollihpop.blogg.se/
Postat av: malin

Din desig e ascool tycker jag;) hu är det med dej?:D

kram

2010-01-25 @ 16:56:44
URL: http://lollihpop.blogg.se/
Postat av: Kayahan :)

sy betyder fettmke (: ily §

2010-01-26 @ 15:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0