läkaren 24-7 -.-'

 Jah , igår var jag knappt i skolan , jag har hos läkarna hela dagen . Jag brjag bli trött på alla skador och shiiet,  :( asså hela min dumma dagen tillbringades med läker hit och dit.
först gick jag till skolsköterskan hon tyckete att jag skulle åka in med min tumme och röntga den dirrh men men jag pallade ntdet så jag fick  gåtill  räslätt ist :) tihih  =) ajjaha , fick sitta och vänte en evighet där , han tyckte jag också skulle åka in med tummen och det fick jag la gör  då :) ajjah , jag fick göra det men tack vare min älsklings pappa så behövde jag inte vänta (aa' <3 de var ju bra :) det var en ledbands skada bara ,. men jag sitter i skolan och kan nt skriva mer nu släng in eran kommentar ! :)



Kommentarer
Postat av: fanny

super fin blogg! :D

2010-01-29 @ 16:55:57
URL: http://fanssu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0