liten notis -.-'

Jag åkte till a6 på morgonen idag för att byta min mobil för femte gången på bara någon månad, jag har fått fem nya jag tycker detta börjar bli lite överskattat -.-' men jaja , jag börjar typ bli bästa vän med dom i tre butiken (aa' jag fick inte en ny jag fattade inte det för jag hade ju fått det innan ^o) Jag gick ut med min gammla telefon , en och en annan tår kom väl ut (aa' <3' jag åkte hem och typ la mig och chillade och lyssnade på musik nu sitter jag här vi datorn igen .´ nu snart ska jag packa tills imorgon jag ska vara borta i fyra dagar hur mycket ska jag ha med mig ?
Sen kommer min bästa vän jonathan Hallström och vi ska träffas och prata lite , :) Ska bli super kul för har inte träffat honom på jätte länge :D !

pussssh lillen :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0