LÖRDAG !

Lördag . :)

vi spelade match mot nässjö , det har gått så himla fruktansvärt dåligt de senaste träningarna nu så det gällde att jag blev lite bättre på matchen , :) det gick lite up och ner ett tag , vissa stunder gick det sådär jag tappade väl lite då och då men jajaah , match resultatet slutade 7-0 till oss :) jag gjorde tre mål och ingen ass tror jag lite divigt kansk ! -.-'  men jajah :) stina gjorde två st mål och jessica ett as snyggt tjejjer ;:)

sen kollade jag på p-95 match i månsarp , de gick rätt bra för dom det blev 4-4 , det andra laget var egentligen bättre men de hade en bollrädd målvakt Xp ajjah 4 i deras lag var iaf snygg . :) tahahah ,.

sen var det månsarp -månsarp . månsarp vann iaf, den matchen ;p det var lamindre kul ,:)

ajjah sen kollade jag bara på film med mamma hela kvällen sen tihihi , :)

kramar jessica :)


<-- bild sedan gotiha , hahah målvakten sitter halvnaken i målet såå spännis (aa' <3'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0