ny frisyr

Min dag med min älsklade stora syster.

mamma hasse o jag åkte till stan för att jag skulle ta hål i öronen , vi var tidiga så vi åkte till stan och kollade på gina tricot,  det var massa rea , men jag sket i det för att jag skulle dit med mia sen  , fast jag hittade en fin tröjja men sen vid axlarna var det ett par fula muddar vid axlarna det var feedt fult -.-' <3 o där  träffade jag min lilla älsklings marie fan ! va sööt hon är - <3 världens minsta ungen men faan med störts hjärta :') <3 hon köpte en jätte fiin tröjja , (: jag stannade inte så länge utan åkte till a6 och väntade utanför the look . Sen kom hon min älskling , vi gick ner till hål i öronen studion , jag var lite nervös (aa' <3 ' när hålen var klara så åkte jag o mia ner till stan , ;)  det värker faktist i öronen , :) -.'   Sen åkte vi till gina och kollade på den tröjan igen , vi köpte inte den (aa' <3' vi gick vidare till alla möjliga affärer . sen gick vi till vila ,  där var mina älsklings jeans !! (L) KÖPTA :D sen hittade jag ett par till men pappa hade mina presentkort i sin fick men när han kommer hem ska vi ut och köpa mera klädeer . :) dagen sprang på , och vi åkte hem till sis , och åt korv o stroganof, gott ,mia lagar jätte go mat, :) victor och danne var hemma silka söötsaker, speciellt victor :D <3' juste sen åkte vi och klippte oss jag o mia jag blev nöjd i början men sen blev jag mer och mer onöjd föör hon klippte bort min älskade lugg till en lugg tyyyp :o! och jag har ingen plattång nu :'( snyfft . Mia klippte sig också och det blev jätte fint , bild kommer  :) . hur jag blev iaf :) <3 sen åkte jag hem , det blev en underbar dag med älskling på stan . ! ÄLSKAR DEJ (L)

jag har tyvär inte en bild på mia, jag ser ut som en krabba iaf, men skit samma , :)
jag blir aldrig bra på bilder nu mera det har jag sagt innan men jag säger det igen .

what ever jag klippte iaf upp håret ,.  luggen också men det blev inte riktigt som jag tänkt mig :(  jag har ingen plattång så nu hänger den snett i luggen också  .

omg var kan man hitta en bra rosa plattång :O

Vad är finaast att ha blont eller brunt hår .:) snälla kommentera så jag vet vad man kan rikta sig efter .  Jag vill bara säga att jag ska försökta uppdatera min blogg rätt mycket så fortsätt alltid kolla det vet ni jag finns alltid om någon vill ha hjälp också :)

Pusss lillen :) <3

Kommentarer
Postat av: Kalle =)

Fett najs blogg :D<3

Du skriver faktiskt riktigt bra =)

söt bild <3

2010-01-02 @ 16:14:07
Postat av: Kalle=)

Asså, så som du har det nu är skit fiint!!<333



du har ju typ brunt i botten o blondt resten=) det är jättesnyggt på dig :)<3

2010-01-18 @ 21:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0