NYÅRSAFTON ! (L) 30/12 - 09 sista dagen

2009

året har varit upp och ner , men det är sånt som händer i livet . man kommer tillslut på fötterna igen även om det ibland kan ta tid, men jag vill bara tacka alla underbara vänner som har stöttat mig och funnis där för mig :)

nyårsafton var härligt härligt. det firades med bästa familjen , vi var ullis robban kicki hasse emmelie robin nathalie hasse 2 annica fredrik och jag . När vi kom till dom åt vi snittar och bål , jag var rätt hungrig så jag åt ju rätt många st (aa' det fanns mycket att välja på . hasse har varit väldigt flitig  . Vi gick ner och spelade Buzz, jag var bäst för jag var proffesorn , B) jag tror jag vann den omgången iaf :) Efter vi hade spelat någon gång ut vi någon för rätt av något sslag det var la gott . Sen gick vi ner o spelade mer spel och blandade massa drinkar, :) + så ägde jag o emmelie alla , <3' :) Nathalie hade fått en systemkamera , så hon tog massa kort, jag var mest med emmelie , hon är så snäll :) Jag o emmelie skulle åka pulka , hahah fast vi vågade inte sen , anledning behövs inte tas upp :) vi gick hem och åt och vi hade iaf massa roligt¨är det jag vill komma till :)
kramiisaara . <3 '

2010

nytt år nya förutsättningar !

NYAÅRET ÄR HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0