RESULTAT

Nu är vi ätligen framme på hotellet :) ., det är rätt chill här . Bad sola och allting , vi har precis kommit hem från första matchen , månsarp vann med 8-0 :D ! [yy' . Första målet gjorde simon , andra Linus , tredje  sebastian, fjärde adam , sen gjorde linus och simon varsitt till, sen kommer jag inte ihåg vilkka mer som gjorde mål :)  Det var en bra match men lite matt , imorgon är det flera matcher, uidag spelades även eken mot pixbo , pixbo har vunnit gotiha cup två gånger , men de fick stryck med 5-2 :O hur ska det gå för lalla månsarp . Jag tror att det har chans att vinna med rätt inställning , de brukar vara bra under gotiha .  Med rätt inställning gåt det nog vinna hoppas jag ! :)

match resultaten kommer jag skriva neranför .

'
'
v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0