Det stora och svåra valet är nu avklarat !

Hejj hejj din ensama lilla besökare  (:
Nu har jag försökt att träna lite, måste verkligen komma igång igen ! :/
Innan jag åkte på lägret hade jag en halsinfektion halsfluss-kusin  något konstigt virus av något slag.(HAHAH)
Där åt jag penselin hela lägret, och jag trode faktist det skulle bli bättre  efter två månaders vila och sjukhet. Men när jag kom hem kände jag att det inte gått över.
Vi fick åka till vårdcentralen och göra en ny odling, Det visade sig vara ett till. Virus av samma slag fast C denna gången ^o). KOnstigt..
Jag känner att jag kommit efter en hel del men jag hoppas det blir bättre snart. :)

Sen ha jag en ännu sämre sak att berätta . Snart är det allstar week! yeeyy . Och direkt efter det kommer en sak med smålandslaget i fotboll något bredd läger typ . Och om jag skulle gå på det skulle direkt dagen efter vi kom hem vara sista smålandsuttagningen med innebandyn. 
Jag måste välja bort ett av alla tre och jag tror jag har gjort mitt val. 
Jag ska välja bort fotbollen, för med mig och min sjuka kropp kommer aldrig orka med alla tre saker samtidigt :p
 Vad tycker ni lät det som en bra idé ? 

Ha det bra.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit i allt förutom Sanda Camp.

Fotboll är ändå inte värt att satsa på.

2010-07-21 @ 17:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0