Hos jonna!

hej alla glada ;p
Nu har vi precis kommit hem från hjortsjön för andra gången idag.
Det har varit jag, jonna , johannes, amanda, oliver, albin och basse lite så.
Men först var bara jag jonna amanda johanens där på morgonen .
Vi bestämmde oss för att åka i en trampebåt, det var faktist kul.
Sjlvklart hade de som tänkte på livet flytvästar. (jag oh jonna)
Jonna fick den fina rosa och jag fick ta den fula orginella .
Vi trampade ut t mitten av sjön och badade lite , väldigt kul ! :)
Sen badade vi lite för sen hade de andra kommit också,
Sen var det bara som vanligt,
Nu har vi precis ätit och ska nog ut igen.


...sem blir det nog tältnign inatt med ;
jonna, amanda , johannes, albin och olivver  ((: 
Bilder läggs "kanske" ut senare .

Här är en bild på oss för ett år sedan prcis nu ,.
Jaah herregud va man förändras.
älskar dej jonna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0