dagen
hallåå alla tuffingar ! :)


Jag vill bara säga att idag var det en sjukt jobbig dag i skolan för oss alla  ,
 det kom mycket tårar.
JAg fattar inte hur man bara kan göra så
 jag är fruktansvärt arg ännu !! Ajjah . 
vi vet själva vad vi går och står för .!
 SÅ SLUTA TRACKASERA !!
ni vet vilka ni är !

Lisa du är underbar ! (L)
sara med och ella oxå! ♥'

tack fidde och adam för ert underbara störd  ;)

era små busefiior , ! :D

och jag lägger ut denna bilden igen drf att ni kan säga vad ni vill till mig för jag tar ite åt mig för det ända jag vill vara är mig själv ! Och ni ska inte hindra mig ifrån det !


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du är dig själv! <33

2010-03-11 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0