dagen !


Går dagen ,. :) 
Förra natten skulle jag sova med flätor, jag har sett att man kan få jätte fina vågor i håret, :)) så efter träningen satte jag upp håret i två flätor, när jag gick och lade mig tänkte jag att det skulle bli jätte snyggt till nästa dag , ! 

Jag hade ju fel kan man la säga :) när jag släppte ut första flätan var jag jätte nöjd, men sen när jag kom till andra ! OHHERREGUUUD !
det såg ut som hejjkomochhjälpmig! 
det blev en sne tofffs tillslut ! lätt men bekvämt , ;)



Dagen gick och jag gick hem och skulle sticka HAHAHHA ! jag är ju så himla duktig på de menar jag -.-' NOOT ! tre fel på tre dagar , ;o Sen ringde josef mig och vi pratade och hade det lite trevligt, :) 
sen nu virkar han i sin slöjd sade han till mig och i min födelsedags present ska jag få en virkad mössa som sseer ut som sverige OS mössan fast en rosa svart (aa' ! 

Annars har dagen varit goo ,! hejjdååå pussh <3'

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0