kayahan :)

Kayahan , jag vill tacka dejj för alla gånger du har ställt upp till mig och allting !
det betyder sjukt mycket ♥
hade ännu en kul dag med dejj i skolan ,:)
Idag skulle vi gå upp till Willis och köpa pK men det är ju åldersgräns på det nu , men jag tänkte att jag är så gammal så jag kunde köpa det, men hon i kassan tyckte väl inte vi såg ut som den rätt åldern-.-'  fast det gjorde vi , :)  vi köpte bara en marabodigestive :) Sen gick vi in på orhojj och köpte en PK  där :)
Vi gick och pratade och så , ;) tack för dy lyssnar och bryr dejj om <3 :)
Och nu vet jag vad kul du ska ha på lovet ! :)
men vi ska ju också va . =)
messa och ring om du behöver mig , är glad att vi fårr upp våran fantastiska vänskap igen !


Här är en gammal bild på oss ! (L)


but see and learnt ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0